Z pewnością wielokrotnie czytając materiały zamieszczane na poszczególnych stronach internetowych spostrzegaliśmy pod nimi nazwę agencji reklamowej, która dany tekst napisała. Co to jest agencja promocyjna reklamowa? Czym oprócz tworzeniem materiałów prasowych zajmuje się reklamowa agencja? Najprościej rzecz ujmując agencja reklamowa to firma, która zajmuje się świadczeniem w szerokim zakresie pojętych usług mających na celu promocje i promocję konkretnego podmiotu, produktu czy usługi. Agencje reklamowe zajmują się na przykład planowaniem i kreowaniem kampanii reklamowych, wykupem mediów, monitoringiem zamieszczanych publikacji, kreowaniem wizerunku firmy w mediach itp. W ostatnich latach niezwykle modne stały się tak zwane interaktywne agencje. Interaktywna agencja reklamowa pełni dokładnie takie same funkcje jak tradycyjna, aczkolwiek obszar jej działań zawężony jest jedynie do Internetu. Tego rodzaju firmy powstały na fali wzrastającego znaczenia oraz dostępności do sieci. Aktualnie z medium tego używa kilkanaście milionów Polaków i milionowe rzesze ludzi na całym świecie. Tak ogromne grono potencjalnych klientów skłania sporo firm do zaistnienia w świecie online i podkreślenia swojej pozycji przy wykorzystaniu doświadczeń i kwalifikacji pracowników takich oczywiście agencji. Ile kosztuje korzystanie z takich usług? Niestety bardzo ciężko jest odpowiedzieć na takie pytanie, gdyż ceny są bardzo zróżnicowane i zwykle ustalane indywidualnie. Jeśli więc koniecznie musimy wiedzieć ile kosztują takie usługi powinniśmy skierować takie zapytanie do jakiejś z interesujących nas firm.